Til innholdet

handyman - orderhanteringssystem för den moderna hantverkaren

För en effektivare och mer lönsam arbetsdag.
alt

handyman

Handyman har blivit ett av de viktigaste verktygen för moderna fältarbetare som hantverkare och servicepersonal.

Få en fullständig översikt över planerade ordrar och arbeten, offerter till kunder, fakturerbara timmar och mycket mer - allt via telefon, surfplatta, handdator eller PC.

Handyman låter dig dokumentera, uppdatera pågående och slutförda uppgifter, visa rapporter och bäst av allt – ger en sömlös digital kommunikation mellan de på kontoret och fältarbetarna. Sömlös informationsdelning som automatiskt skickas till ekonomi- och lönesystem.

Verktyget är modulärt och kan anpassas till dina affärsbehov. Det är enkelt att lägga till eller byta moduler, eftersom Handyman är tänkt att kunna växa med ditt företag – och hjälpa ditt företag att växa utan att kostnaderna för administration också växer.

Säg hej till framtidens digitala och papperslösa vardag – och hej då till onödig administration og manuella arbetssätt.

handyman mobile

Handyman Mobile är appen som installeras på din smartphone / surfplatta för iOS, Android eller Windows, och är det verktyg som används av tekniker ute i fältet. Handyman Mobile är en standardprodukt som gör det möjligt för kunden att anpassa utseendet och funktionerna själva efter behov. Registrering av varor och timmar tillbringade på installationer sker på Handyman Mobile, samt dokumentation med bilder och checklistor.

Med en användarlicens kan du använda Handyman Mobile på upp till 5 olika enheter. Eftersom Handyman fungerar utan internetuppkoppling är du begränsad till att använda en enhet i taget, men appen säkerställer att detta kan göras smidigt.

Läs mer här

handyman office

Handyman Office är orderbehandlingssystemet och hanteringsverktyget för Handyman. Här är alla funktioner som ärendehanteraren, projektledaren, avdelningschefen eller "dispatcher" behöver för att registrera, planera och kontrollera / slutföra order. Här kommer all insamlad information vara lättillgänglig för historisk åtkomst.

Handyman Office anger rättigheterna för mobila användare (tekniker) och ärendehanterare.
Handyman Office är konfigurerad enligt användarens behov och kan enkelt konfigureras av systemadministratören med användarprofiler så att endast relevanta funktioner kan nås.

Läs mer här

Kom igång idag

Jag vil veta mer om mobil orderhantering

förlängningsmoduler för handyman

offertmodul

Modulen låter dig skapa offerter i fält/hos kund. Läs mer om Offertmodulen i Handyman.

tidsattestering/gokännande

Effektiv kontroll, justering och godkännande av löneunderlaget innan informationen överförs till lönesystemet.

Läs mer här

service management

Möjliggör omfattande hantering av kunder med serviceavtal. Servicehistorik och dokumentation ger en unik service och relation till dina kunder

Läs mer här

resursplanering

En användarvänlig lösning för kort- och långsiktig resursplanering i företaget

Läs mer här

avancerad tidtagare för sömlös tidrapportering

Använd start-stop-funktionen för att registrera arbetstiden kontinuerligt snarare än efter registrering.

Läs mer här

lager och beställning

Få bättre kontroll på material i lager (centrellager, billager etc.) och beställ material direkt från grossister via Handyman Mobile.

Läs mer här

händelser

Modulen ger dig automatiska meddelanden med SMS och e-post både internt och till dina kunder. Detta säkerställer effektiv kundkommunikation och en känsla av hägre kundservice och tydlighet.

Läs mer här

repetitiva tjänster

Har du återkommande uppgifter, t ex. serviceavtal eller pågående underhåll?

Läs mer här

redovisning av förbrukning av media (t ex. Kylmedia)

För dig som behöver spåra och dokumentera användningen av miljögaser och andra miljöfarliga ämnen. Följer statens krav på raportering och redovisning.

Läs mer här

hantverkare i molnet

Enkel installation och drift av Handyman utan dyr infrastruktur, och med garanterad tillförlitlighet och tillgänglighet.

elektronisk körjournal & Fleet Management

Använd våra sensorprodukter för att underlätta orderhantering och fakturering av resekostnader.

Läs mer här

alt

Dynamics 365 Business Central udvidelse til handyman

GSGroup erbjuder ett tillägg för att integrera programvaran Handyman för hantering av dokumenation i fält sömlöst med ditt Microsoft Dynamics 365 Business Central-system. Njut av integrerade, papperslösa och digitala serviceprocesser.Ta del av en snabb och problemfri implementering. Kontakta oss och låt Handyman öka er produktivitet inom service nu.