Dynamics 365 Business Central
Handyman extension for Field Service Management
Handyman-tillägg för Field Service Management GSGroup erbjuder ett tillägg för att integrera programvaran Handyman för hantering av dokumenation i fält sömlöst med ditt Microsoft Dynamics 365 Business Central-system. Njut av integrerade, papperslösa och digitala serviceprocesser.Ta del av en snabb och problemfri implementering. Kontakta oss och låt Handyman öka er produktivitet inom service nu.
Din optimerade serviceverksamhet börjar här
Handyman Mobile - appen för fältservicetekniker
Handyman är en standardprogramvara för hantering av fältservice som möjliggör en papperslös mobil serviceprocess med ett konstant elektroniskt informationsflöde mellan fältpersonalen och kontoret.
Systemet gör det möjligt för företag med fokus på fältservice att effektivt hantera beställningar, resurser, projekt, serviceobjekt, dokumentera fältarbete samt spåra och ruttoptimera servicefordon. Handyman-systemet är en standardprogramvara som används av mer än 30 000 dagliga användare världen över.
Handyman Mobile finns i appsource för MS Windows, iOS/iPhone/iPad och Android. Den mobila serviceappen har till 100 % offlinestöd. Tekniker för fältservice kan använda hela lösningen även utan mobilnätstäckning. Med en sofistikerad synkroniseringsmekanism utbyter Handyman Mobile alla relevanta data med ditt Dynamics 365 Business Central-system.
funktioner som är anpassade för dina
- Mobil tidsregistrering
- Registrera materialförbrukning
- Fyll i anpassade checklistor och serviceformulär
- Fotodokumentation
- Mobila signaturer
- Digital servicerapport för era kunder
- Finns på följande språk: Det finns följande språk: danska, engelska, finska, franska, italienska, nederländska, norska, spanska, svenska, tjeckiska, tyska, ungerska och tyska.
handyman Resursplanläggare för hantverkare - planera din personalstyrka på ett effektivt sätt.
Handyman Resursplanläggare möjliggör enkel och effektiv planering av mobil arbetskraft. Uppgifter kan schemaläggas i den grafiska fördelningsplanen intuitivt via dra-och-släpp. Med systemet kan du snabbt hitta kvalificerade och tillgängliga resurser - samtidigt som du optimerar dina rutter och scheman. Handyman Resursplanläggare är en del av Handyman Office.
Sömlös integration med ms dynamics 365 business central.
Integrationen gör all grundläggande data från Business Central tillgängliga i Handyman, t.ex. kunder, butiker, leverantörer och artiklar, resurser, arbetstyper och serviceordertyper. Beställningar kan skapas i MS Dynamics BC som vanligt. Vid behov kan beställningar också skapas i fältet i Handyman Mobile. Tillägget dokumenterar och effektiviserar både försäljningsorder, service och projekt.
Enkel och snabb implementering
- Tillägget är testat och godkänt av Microsoft
- Ladda ner och installera Handyman Field-Service Management Extension för MS Dynamics 365 Business Central from Microsoft Appsource butik eller via sidoladdning
- Anpassa gränssnittet till dina behov via enkel konfiguration i Business Central
- Anpassade tillägg gör det möjligt att göra ytterligare justeringar
- Tillägget underhålls av GSGroup med egna kvalificerade BC-utvecklare.
- Används i små och stora projekt i olika länder.
Din digitala serviceprocess med Handyman och Business Central
- Skapa dina beställningar i Business Central som vanligt. Du kan arbeta med försäljningsorder, serviceorder eller projekt.
- Valfritt: Starta resursplaneringen i Handyman Office för att schemalägga jobbet för en eller flera tekniker.
- Dina servicetekniker dokumenterar sitt arbete i Handyman Mobile.
- Valfritt: Validera och godkänn poster som gjorts på den mobila enheten i Handyman Office eller i Business Central.
- Poster som registrerats i Handyman (t.ex. registrerade arbetstyper för materialförbrukning) överförs direkt tillbaka till Dynamics 365 - redo för bokning och fakturering.
Fördelar som tusentals Handyman-användare tar del av varje dag
- Snabb implementering
- Beprövat, användarvänligt GUI
- Högre produktivitet - på fältet och på kontoret.
- Minskade servicekostnader
- Mindre administrativt arbete
- Regelbundna uppdateringar och förbättringar