mobil orderhantering
detta är orderhantering
Varje dag använder tusentals hantverkare och servicearbetare våra verktyg för att effektivisera verksamheten. Applikationerna gör det enkelt att skapa offert, lägga beställningar, föra timmar, dokumentera och besiktig med din mobiltelefon, surfplatta eller handdator. Det frigör tid för kärnverksamheten, vilket förbättrar effektiviteten, ökar lönsamheten och förbättrar kassaflödet.
Modernt orderhanteringsverktyg för små, mellanstora och stora företag.



Övergången från pappersbaserad till digital administration är bra för både plånboken och miljön

Modulbaserad struktur innebär att du endast väljer det just du behöver – när du behöver det

För tid, arbeta med underlagen för tid och material, dokumentera, skapa ordrar och mycket mer direkt via mobil, surfplatta, handdator eller PC.

Vi ser till att dina data lagras säkert och att individens integritet skyddas

Enkel integration med vår färdplanlösning
Jag vill veta mer om mobil orderhantering
klicka härHandyman - för företag med behov av anpassning
Modulbaserat system som gör det enkelt att anpassa lösningen efter dina behov. Registrering av timmar och materialförbrukning, dokumentation av utfört arbete går snabbt. Anpassade ordlistor för snabbare och mer korrekt ifyllnad av ordrar och protokoll, tillgång till ritningar och fullständiga checklistor som ni själva kan anpassa eller vidareutveckla. Informationen skickas automatiskt till och från ekonomi- och lönesystem.
Läs mer