Til innholdet

Skapa egna checklistor

Under vecka 34 uppdaterar vi Smartday med möjligheten att skapa egna checklistor. Funktionen är tillgänglig för alla våra kunder.

Användare som har tillgång till inställningar i Smartday har tillgång till funktionen.

 

Här kan du enkelt skapa helt nya checklistor och/eller kopiera från en befintlig checklista som du vill skapa en ny version av.

 

I redigeringsbilden för checklistan kan du lägga till sidor och frågor i checklistan.

 

Det finns ingen begränsning gällande antal punkter, och du kan använda alla typer av punkter som är kända från de inbyggda checklistorna i Smartday.

 

Det är lätt att flytta om punkterna och du kan när som helst göra en förhandsvisning för att se hur den mobila användaren kommer att se checklistan på skärmen.

 

När du är nöjd med resultatet aktiverar du checklistan så blir den tillgänglig för de mobila användarna av Smartday direkt.

Vi är övertygade om att detta ger dig bättre möjligheter att anpassa Smartday till de förändringar som sker i vardagen och att checklistor kan användas i ännu större utsträckning för att säkerställa god dokumentation av det arbete som utförs. Det ger nöjdare kunder och bättre resultat.

Förbättringar och buggfixar
I den här uppdateringen har vi också fixat ett antal mindre fel och förbättrat flera av våra integrationer.

Vi hoppas att du gillar den nya versionen!